Wear leveling pro AT45DBxxx

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Listopad 27 20:31:51 CET 2014

AT45DBxxx je MLC tj. multi  level cell. Neboli i uroven vymazu se vyhodnocuje tj. nejen dva stacvy 0,1 jako u SLC.

Nelze tedy zapisovat bit, ale myslim, ze dva-ctyri byte by mohlo byt uz ok. Netestoval jsem to.

Dale v datasheet je primo uvedeno, ze se nesmi provadet zapis bez predchoziho mazani. Muselo by se zkusit zda je citlive na opakovany zapis nejake hodnoty krom FF. Nevim jak to tam je uvnitr zapojene.

Jinak Wear leveling sezere docela dost pameti pro realizaci na nejakych par bytech. Dat na to FAT je taky docela problem s vypadkem napajeni. Spise si udelat svuj vlastni  jednoduchy system. Obcas se nazyva jako LOG system neboli zapisovat postupne
dokola.

Jirka