Kde sehnat alkalické tužkové akumulátorky (dobíjecí)?

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Listopad 27 17:11:21 CET 2014

To mě taky napadlo, ale na fotce bude jen ilustrační obrázek a ten
mívají všechny shopy stejný a neaktualizovaný.
Vzhledem k tomu, že se ale ještě vůbec neozvali, tak je otázka, jestli
není "z té doby" jen nějak zapomenutý celý web.
PM