Kde sehnat alkalické tužkové akumulátorky (dobíjecí)?

d.petr d.petr na post.cz
Středa Listopad 26 10:19:48 CET 2014

Teď hned nevím, přece jen o 20 % vyšší napětí (v nabitém stavu) oproti
požadovanému by už mohlo vadit. Ale v budoucnu je nejspíš zkusím,
protože trošku srazit napětí je přece jen jednodušší, než trošku přivyrobit.
PM