Havárie InnoDB na Mysql

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Listopad 20 20:29:27 CET 2014

Ahoj,

detaily, shutdown proveden:

sudo shutdown now (a počkáno, než dojede)

SD karta Kingston ext4

Jede to na ní asi rok - možná už je "prošoupaná" buňka. Obnovím data za
záloh a přestěhuju fs na usb flash. Kingston HyperX (i kvůli rychlosti).

Mimochodem jak je na tom s wear levelingem SD karta a USB flaska? Je tam
něco takového?

Petr