Re: Havárie InnoDB na Mysql

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 20 18:49:31 CET 2014

No, to druhe sa da tak trocha ocakavat (neviem, ci nejaky journalovaci fs
je samospasitelny a ci samo osebe zabezpeci konzistentnost databazy) a
dokonale sa mu da predist len zalohovanim so vsetkym co s tym suvisi; ale
to prve je znepokojujuce.

Vynara sa teda otazka na pritomnych expertov z linuxovej komunity: preco
zhavaruje mysql pri "korektnom shutdowne"?

Je mozne, ze sa za nejakych okolnosti nepocka kym 1. databaza uvedie subory
do konzistentneho stavu; 2. suborovy system flushne subory na disk a
zavrie ich; 3. ovladac karty sa ubezpeci ze karta flushla svoje interne
buffre (nieco ako eject/umount)?

Linuxova komunita sa bude zrejme domahat detailov "korektneho shutdownu" a
typu FS na tej karte.

wek