Havárie InnoDB na Mysql

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Listopad 20 16:40:35 CET 2014

Zdravím,

provozuji na Raspberry mysql a teď se  mi už 2x stalo, že Mysql odmítl
nastartovat  - v logu je hláška o poškozené databázi innodb.

Minule jsem na to neměl čas ani náladu, smazal jsem databáze (všechny),
nechal nově vytvořit instalaci mysql  a nalil zpět data.
Dnes po obědě znovu. Vždy se to stane při restartu.

Hraní si s  innodb_force_recovery  nepomáhá.

Nemáte nějaký tip co s tím? proč se tak děje? (jinak vše na RPI jede bez
problémů - pokud je to hw chyba tak maximálně karty)

Jak přimět mysql server aby nastartoval aspoň v nějakém režimu abych
zjistil která databáze je poškozená?

Díky

Petr