Jak ocistit uhlikove kontakty u klaviatury?

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Listopad 20 15:09:47 CET 2014

Zdravim
Ja mam podobne , myslim ze dynamika je dle rychlosti sepnuti jednoho a
druheho kontaktu.
Cislit jsem klasicky lihem,  prach a jine necistoty jsem nejdriv odsal
vysavacem a zase jedou jako zamlada, jen klaviatura je jiz UV zluta.
Kartacek nedoporucuji.
Kazdopadne co me prekvapilo, jelikoz nejsem hudebnik, ze klavesy pak
"nesedi"  davejte na to pozor, nektere maji mensi vyrez a nektere o par
desetin vetsi, asi ty krajni, pak jsou vetsi mezery nebo nejdou cvaknout
vubec.
Gumicky jsem fixoval tavnou pistoli ke kraji.

LK