Re: atmega problém

blazej holubcik holubcik.blazej na centrum.sk
Čtvrtek Listopad 20 12:40:44 CET 2014

Myslím si aj ja, že bude
problém v komunikácií medzi atmegami. Atmegy sa dajú napáliť. Ja pochádzam z Oravskej Lesnej moje číslo tel. je 0907 150 364
 možno po tel. kontakte by ste mi mohol lepšie poradiť prípadne ak máte v tejto oblasti väčšie skúsenosti, že by ste
mi to možno po dohode naprogramoval. S pozdravom Holubčík Blažej.