Re: atmega problém

blazej holubcik holubcik.blazej na centrum.sk
Středa Listopad 19 20:27:26 CET 2014

Áno ako prvý, ale ja stým iba začínam, napaľujem programy jednoduchým prevodníkom pomocou
programu extreme burner. Je možné, že niekde robím chybu. Po pokusoch sa mi podarilo zablokovať atmegy,
ale tie som vymenil idú napáliť.  Atmega 64 ide, ale ovládanie funkcií nie. Možno by som Vám to vedel lepšie
povedať po telefóne.  S pozdravom Holubčík Blažej