Pozor na "Ceskou postu"

AZe aze na seznam.cz
Středa Listopad 19 17:58:47 CET 2014

Pokud máte zájem o viry, tady si jej stáhněte:
http://cs-post.info/service.php?id=195523930
aze

-----Původní zpráva-----
From: Alexandra Svobodová
Sent: Wednesday, November 19, 2014 5:22 PM
To: HW-news
Subject: Re: Pozor na "Ceskou postu"

Hezký večer,

až něco dorazí, tak se pokusím uchovat a třeba i poslat. Ale zatím nic
nedorazilo :-)

Jinak věrohodně to vypadat může, ale originální emaily od ČP chodí bez
obrázků a ještě nikdy nepřišel s přílohou. Ale odkazy tam jsou, to je
pravda. Na druhou stranu, nikdy se nechce nic stahovat, jsou to jen
stránky. I to by mělo uživatele varovat a stále věřím tomu, že stažený
soubor se sám od sebe nespustí. Snad toto pravidlo ctí i Windows
novější, než jsou má XP :-)

Saša Svobodová