Pozor na "Ceskou postu"

AZE aze na seznam.cz
Středa Listopad 19 17:31:54 CET 2014

Mě to přišlo, není tam příloha, ale odkaz na stažení souboru *.zip, ve
kterém je onen *.exe.
V emailu je velké logo pošty, ale ten češtin snad uhodí do obličeje každého:
"Vaše zásilka DR062469696C dorazila na 14. listopadu 2014. Courier nebyl
schopen doručit zásilku pro vás. Vytisknout informace o Vaší zásilky a
ukázat, že v nejbližší poště, aby si zásilku.
Stáhněte si informace o zásilka (moje poznámka: to je tlačítko pro stažení
souboru)
Pokud je zásilka neobdrží do 15 pracovních dnů Česká pošta bude mít právo
nárokovat odškodnění od si pro své udržení ve výši 52,5 Kč za každý den
vedení.
Můžete si najít informace o postupu a podmínkách při pozemku chov v
nejbližší kanceláři."
aze

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 19, 2014 5:22 PM
Subject: Re: Pozor na "Ceskou postu"

Hezký večer,

až něco dorazí, tak se pokusím uchovat a třeba i poslat. Ale zatím nic
nedorazilo :-)

Jinak věrohodně to vypadat může, ale originální emaily od ČP chodí bez
obrázků a ještě nikdy nepřišel s přílohou. Ale odkazy tam jsou, to je
pravda. Na druhou stranu, nikdy se nechce nic stahovat, jsou to jen
stránky. I to by mělo uživatele varovat a stále věřím tomu, že stažený
soubor se sám od sebe nespustí. Snad toto pravidlo ctí i Windows
novější, než jsou má XP :-)

Saša Svobodová