OT: Mapa vláčků aneb GRAPP

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Listopad 15 09:42:13 CET 2014

Sasa nic si z toho nerob. U nas je to sialenstvo opacne.
Tu je zase obsesia linuxom a javou. To by mozno nebolo az tak zle, ale
ani tie Java veci nefunguju pod Windows, nefunguju ani ked sa na
linuxovu masinu pripojim cez vzdialnenu plochu z Windows.
Ked chcem pracovat musim si nainstalovat virtualnu linuxovu masinu a az
potom mozem konecne komunikovat s hardware, ktory mam rovno pred sebou
:-) Pod linuxom samozrejme nefunguje vacsina EDA aplikacii takze aj tak
treba dalsi pocitac.
Uplne zle...