Re: Poradíte kameru ?

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Listopad 13 20:34:37 CET 2014

Ale ne,

Ta kamera má nahrávat kdykoliv když je tam pohyb. Nějaká detekce jen nesprávných osob je nesmysl. Protože je to pod kontrolou těch správných lidí nevadí jim to. Ale je nežádoucí aby se tam mohl připojit kdokoliv zvenčí. Já bych taky nebyl zvědavý na to aby někdo šmíroval co mám k snídani nebo jestli se neškrábu na zadku. Situace je ještě trochu složitější, ale to nechci rozebírat tady.

Jo a ještě k tomu rozpočtu. Moje první bláhová představa byla že tak hloupé zařízení půjde koupit tak do 2000kč. Už teď budu muset přiznat že jsem situaci podstatně podcenil.

    Martin.