RE: Poradíte kameru ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Listopad 13 17:07:31 CET 2014

Ked si oblecu tricka s QR kodom tak to bude brnkacka :)
Inak  si to vidim ako sci-fi alebo produkt v cenovej hladine
o niekolko radov vyssej.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Thursday, November 13, 2014 4:42 PM
To: HW-news
Subject: Re: Poradíte kameru ?

 13.11.2014, 16:30:13

Jenze jsou pripady, kdy je ten mezikrok, pri kterem si zadavatel natluce hubu o svoje vlastni pozadavky, zcela nezbytny.
No a pak jsou pripady, kdy to resit nelze, nebo jen za castku o nekolik radu vyssi nez uvazovany rozpocet.
Pokud jsem to zadani pochopil, tak kamera nema nahravat kdyz se nic nedeje, to je jednoduche, treba ta detekce pohybu, ale nema nahravat ani kdyz tam jsou ti spravni lide, ale jen kdyz tam jsou pouze ti nespravni. Tedy nejen detekce osob, ale i jejich identifikace, pouhou anylyzou obrazu, bez nejakych pridavnych technickych pomucek.
Ne ze by to bylo nemozne, ale,( opravte mne pokud se mylim,) jde stale spise o domenu specialniho zakaznika, nez o free soft na ostruzine.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz