SolidWorks na běžném 'kancelářském' počítači ?

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Středa Listopad 12 22:17:39 CET 2014

Zdravim
Fungoval,  mam podobnou konfiguraci a herni 3d kartu, kterou solidweb
nedoporucuje,  otevru i velkou sestavu, kde tech casti je cca 200.
S tou integrovanou grafikou v pripade potizi lze dokoupit jinou pokud je
tam volny slot,v nouzi  i tu herni, ty jimi doporucovane jsou otazka
cca 10 tisic Kc a vice, coz je opravdu kanon pro velke sestavy.
Me se nestalo , ze bych mel problem,ze by neco lagovalo nebo totalne spadlo.

LK