Re: SolidWorks na běžném 'kancelářském' počítači ?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Listopad 12 20:19:25 CET 2014

Mně jede i na podstatně slabším (ale celý den bych na tom dělat
nechtěl, na to mám zase výkonnější stroj). Otázka je rychlost a tam
nezbyde než to vyzkoušet na konkrétních modelech.

Aleš Procháska