osazeni QFN16 v ruce

Úterý Listopad 11 17:26:48 CET 2014

S horkovzduchem to jde uplne v pohode, sablona neni ani potreba - placne
se trosku pasty na prostredni plosku (to chce odhad aby to nepreteklo a
nevyzkratovalo piny), pres obvodove plosky natahne tenka housenka,
placne se tam QFN (dobre je mit potisk aby se dal vystredit) a pretavi -
behem pretavovani si sedne nebo se da do nej lehce dloubat kdyz se mu
nechce. Pokud se dalo moc cinu po obvodu, tak se na to da tavidlo a
objede pajkou pripadne licnou. Mam uspesnost 100%, jednou se nepovedlo
napoprve ale to byl dost nestastny footprint s malou mezerou mezi
stredni a obvodovymi ploskami. Jeste lepsi je to s predehrevem, to mam
jen v praci (nebo se da pouzit zehlicka vyladena na cca 130 stupnu) a
uvazuju o nejakem z aukra k vanocum... Pajim  pretavenim v podstate
vsechno SMD az na vetsi pouzdra, ctyrvrstve desky se bez predehrevu
pretavuji hodne spatne a urcite jim vyrazne nerovnomerny ohrev nedela dobre.