osazeni QFN16 v ruce

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Úterý Listopad 11 16:20:27 CET 2014

dobry den
nehledejte v tom nic slozityho
posadite ho na desku a zhruba usadite.
nejlepe si udelat  drzatko kdyz je na kraji desky tak staci kolicek.
kdyz je dal tak neco jako prihnout sponku do vlasu s perkem.
potom desku otacite a pokazde do nej trochu dloubnete aby se dostal do
spravne polohy.
Je to stejny jako kdyby mel nozicky.
Az je ze vsech stran slusne vycentrovany tak naberete na pajku trochu cinu
okolo brouka date tavidlo a lehce ho objedete ze vsech stran.
Jde to skoro samo ,rozhodne se paji lip nez 0.5mm nozicky protoze se
neslejou.
Jestli ale potrebujete pripajet prostredni plosku tak to asi bez
pretaveni horkovzduchem
udelate tezko.
Nekdy jsem to resil prukovem uprostred padu a propajenim z druhe strany
   Fanda