disky SSD?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 9 19:21:13 CET 2014

 9.11.2014, 19:14:03

Wokna mivaly ve zvyku, strkat uzivatelska data na stejnej disk jako
system, napr: "c:\Documents and Settings\...."
Ale tohle se da zmenit.
Pak uz toho na zapisovani moc nezbude, a kdyz koupite 128GB, neb jak
uz kdosi napsal, mensi nema moc vyznam, tak ten disk rozhodne na
opotrebovani zapisem neumre.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz