disky SSD?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Neděle Listopad 9 19:14:59 CET 2014

musite povypinat fetche, superfetche, defrag a podobne nesmysly. mrknete na
nasledujici clanek, sice je starsi, ale je tam asi vse potrebne.

http://pctuning.tyden.cz/software/ladeni-windows/17030-optimalizace-windows-7-pro-ssd-co-funguje-a-co-ne?start=3

ja mam treba pagefile stale zapnuty, ale hiberfile jsem zrusil. dostal jsem
se na "spotrebu" 4GB/den ale mam zapnuty notas 10-16 hodin denne, takze
dost. timto tempem se opotrebi za 49 let :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz