STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Středa Listopad 5 20:08:37 CET 2014

Kinetis různě používáme, spíše díky kompatibilitě s HC08 (8-bity). Ten
jejich CodeWarrior je právě výhodně společný pro ARMy i 8-bity. Jo, je
to Eclipse ...
Jinak to samozřejmě jde používat v Keil-u, stejně jako STM32, čili s
otevřených DS, něco jsem zahlédl E::B, neměl jsem čas to testovat.
Výhodou Kinetisů je ProcesorExpert, který je jako plugin pro Eclipse
nebo samostatný, oproti ST-Cube bych řekl o několik levelů lepší.

Petr