STM32 a nastavení lock-bitu pres Open?==?ISO-8859-2?Q?OCD

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 5 19:53:47 CET 2014

>Treba inicializace DMA je podstatne jednodussi naplnenim cca 15 polozek
>struktury dle nejakeho vzoroveho prikladu a pouzitim funkce ...Init, nez
>hledanim jake registry jak nastavit a v jakem poradi...

Zhodou okolnosti su to len 4 registre - zdojova adresa, cielova adresa,
pocet prenasanych poloziek a riadiaci register (plus treba vynulovat
status bity, t.j. spolu s tym je to 5) a v lubovolnom poradi, kym sa to
DMA nepovoli (tj najjednoduchsie je zapisovat do kontrolneho nakoniec,
inak je to jedno).

S pozitim symbolov z stm32xxxx.h je to aj prehladne (akurat si treba
dopisat definicie poloziek pre bitove polia, KTORE BY SOM AJ NA TOMTO
MIESTE RAD POPROSIL OD PRITOMNYCH Z ST, ABY ICH DOPLNILI), napr.
www.efton.sk/STM32/bt.c spolu s www.efton.sk/STM32/stm32f4xx.h.zip

wek