STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Středa Listopad 5 18:56:22 CET 2014

Jak je vubec na tom odnoz arduina s ARM?
Myslim, ze neni zadny problem to portovat a pak to muze programovat
kazdy, kdo pozna rozdil mezi bitem a bytem... Navic ty moznosti pro
nekoho, kdo si precte RM by byly o nekolik radu vyssi (DMA, velikost
pameti, ethernet, ...)