Re: STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 5 12:36:58 CET 2014

A čím to teda prosím programujete?
Já normálně procesory nezamykám, jsem pro informovanost
a případnou opravitelnost zařízení.

Zákazník ale trvá na zamčení firmware. Tak řeším, jak na to.
Jestli to jde i nějak jinak, než tím SW od STM pod Windows.

Měl jsem z diskusí pocit, že zde na fóru je vagón ARMistů.
Ale asi to tak není, nebo to nezamykají.

Díky.
PL

*******************************

From: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 05, 2014 10:38 AM
Subject: Re: STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Ještě se musíte do toho bootloaderu dostat. A některé čipy mají BOOT1
právě jako option, takže když to nastavíte, můžete přepínat pomocí BOOT0
mezi boot z flash a ram, ale ne ze system memory - tedy ten bootloader.
OpenOCD umí option číst a smazat (nastavit na default), nastavování
někde ve verzi 0.7, kdy jsem to zkoušel činilo problémy. Bylo to vidět i
ve zdrojáku, že je tam něco špatně. Ale možná to už opravili, já jsem
openocd opustil, protože s tím st-link to nefungovalo zrovna nejlépe.

Mrazík