Re: STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

V P vvitty01 na seznam.cz
Středa Listopad 5 11:09:20 CET 2014

Level 2: no debug
In this level, the protection level 1 is guaranteed. In addition, the
CortexM0 debug
capabilities are disabled. Consequently, the debug port (SWD), the boot from
RAM (boot
RAM mode) and the boot from System memory (boot loader mode) are no more
available.
(tyka se F0/L0, proto tam neni uveden JTAG)

V tomto pripade je jedina moznost jak neco zmenit mit uvnitr VLASTNI
uzivatelske IAP.

Nektere cipy uz (konecne) maji i BOOT0 jako option a oba se daji ovladat
pomoci option byte config.

V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu