Vzorkovanie a fazovy sum (uz ked sme u tych oscilatorov)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 2 23:16:09 CET 2014

Ano, vzorkování je typická záležitost, kde je třeba kvalitní zdroj
signálu. Už z pricncipu vzorkování. K čemu je 16-bit převodník, když
vzorkuju ucouraným signálem.
Ale napoak zvýšené nároky na hodiny nebudou u nějakého čtyřstavového
převodu.

Krásný příklad je současný kmitočet sítě, co se týče dlouhodobé
přesnosti je to OK. Běží mi tu hodiny od začátku prázdnin a teď jsou +
18 vteřin.
Ale třeba v 8:00 hod. mají zpoždění i 1 minutu, večer to zas dohánějí
okolo 20-21 hod.