Vzorkovanie a fazovy sum (uz ked sme u tych oscilatorov)

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Listopad 2 20:57:31 CET 2014

Fantastické! Děkuju. Zpětně, když jsem to přečetl je to jasné a logické, ale samo od sebe by mě nikdy nenapadlo, že přesnost hodin převodníku bude mít takový vliv na zkreslení signálu (prakticky jsem se nikdy žádným převodníkem s většími nároky na přesnost nezabýval, takže jsem na to zatím nenarazil).

Na téhle konfeře mě baví, jak si zde člověk neustále rozšiřuje obzory!

Jakub Šerých