em::blocks - zkuste

Sobota Listopad 1 06:52:11 CET 2014

Nekde bude chybicka, nechal jsem vse co se tyce nastaveni debuggeru
implicitni a po pripojeni STLink jsm jen spustil ladeni, vyskocilo
konzolove okno GDB, nasypal se program do flash a jelo to. Dokonce to ma
vychytavku, ze pokud se sektory flash shoduji s novym obsahem, neprovadi
nove programovani. Co ovladac STLink?
Predpokladam, ze ten STLinkGDB bude upraveny bezny GDB aby umel primo
komunikovat s STLINK a zadny dalsi GDB se nespousti. Cili to vezme primo
misto  pristupu pres OOCD
To IDE podporuje krome STLink dalsi rozhrani, mimo jine i OOCD ktery je
take soucasti a s tim se pripojite prakticky k cemukoli.
To, ze umi misto pouziti makefile vytvaret pri prekladu primo prikazove
radky pro prekladac podle aktualniho nastaveni, povazuju za vyhodu,
aspon pro windowsaky ;-)
Projekt se nemusi naklikat znovu, stavi zkopirovat nejaky stavajici
podobny a modifikovat, protoze jsem zadny nemel, tak jsem klikal a ten
wizard je myslim pro zacatecniky to nejlepsi co muze byt. Hlavne, kdyz
implicitni nastaveni skutecne funguje, vybere se vyrobce, procesor,
adresar a je to vsechno pripraveny. Hlavne startup a ld primo pro dany
procesor, to jen tak nekdo nezkuseny nepochopi. Jeste by tam mohla byt
volba krystalu a nejake zakl. funkce treba pro blikani LED, je tam taky
nejake nastaveni podpory OS - nastavil jsem FreeRTOS ktery mam v
projektu ale zatim jsem nezjistil, na co to ma vliv. Treba ten FreeRTOS
by se mohl do projektu nacpat automaticky primo taky, uz bez nej
neprogramuju nic.