Fotopast

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Květen 29 11:53:36 CEST 2014

Přidám taky jednu historku z kamerové systému v obchodě.
Přišli dva manící, jeden zabavil prodávájícího a druhý kradl.

Policie dostala video záznam z krámu, s dobrý obrazem obou. Podařilo

se jim dát i spz auta, když ten jeden kroužil s autem kolem bloku baráku než

nabral komplice. Výsledek šetření. Ten co vlastnil auto, byl ten co se ptal

toho druhého nezná, neboť ho vzal jako stopaře, nechci to házet na polici,

asi mu to někdo poradil, ikdyž je očividně jasné, že kecá, to by člověka
trefilo...

Případ uzavřen. Pachatel neznámy. Jen podotknu, že kradli jen u nás ve městě

ve vícero krámech i na pumpě, kde mají kamerový systém co nefunguje to

mě fakt pobavilo.....

Zdeněk Aster