Fotopast

Čtvrtek Květen 29 09:04:27 CEST 2014

Dne 29. května 2014 8:43 Stanislav Svoboda <7009 na seznam.cz> napsal(a):

> k fotopasti jsem skepticky vzhledem ke zkusenosti v praci: Kamera s videem
> (profi), chlapek se protahl s nekym nez se zavrely dvere. V kapuci, mikine.
> Odesel v pohode (tlacitko pro odchod). Zaznam predan policii. Po nejake
> dobe odlozeny pripad...

Ono by stačilo, kdyby všichni dodržovali nějaká ta bezpečnostní pravidla.
Na vchodových dveřích mnoha paneláků se objevuje cedulka "zamykejte hlavní
vchod", protože běžná praxe je, že někdo zazvoní na zvonky (všechny) a buď
někdo naslepo zabzučí a nebo mu stačí něco jako "letáky" nebo "pošta" a
zabzučí taky. A máte vetřelce v baráku.

T.č. v bývalém zaměstnání (asi před 10 lety) někdo ukradl mobil jednomu
manažerovi. Borec si ho nechal ležet na stole a pak odešel z kanceláře a
nechal otevřeno. Přitom platilo nařízení po odchodu z kanceláře zamykat
dveře. A pozor, to v celé budově byla jenom jedna firma a to ta naše.
"Příležitost dělá zloděje." Bylo kolem toho trochu rušno, zloděje
nevypátrali, manažer si nechal na dveře dát zvenku kouli (protože byl línej
zamykat, tak aby stačilo dveře jen zabouchnout), padly různé návrhy jako
třeba visačky pro návštěvy, kamerový záznam z chodby atd. Nezavedly se ani
visačky ani kamery. Ale opět - už tehdy platilo nařízení, že pro návštěvu
si dojdu k hlavnímu vchodu a po skončení jednání ji vyprovodím až ven.
Pokud ten mobil nešlohnul někdo ze zaměstnanců (asi ne, spekulovalo se nad
nějakou návštěvou, snad uchazeč o zaměstnání), tak by dodržení tohohle
pravidla předešlo krádeži.

P.K.