EC NLF

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Květen 28 12:02:45 CEST 2014

Já jsem se kdysi dávno v hospodě ptal jednoho CSC z výzkumáku co to vlastně to ISO je ? Jak může zajistit kvalitu? A on mi odpověděl: "Víš Martine to není o kvalitě ale o tom aby každý výrobek který sjede z pásu byl přesně stejný šmejd jako všechny ostatní..."

Velmi často si jeho dávná slova připomínám :-))).

    Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Nesvačil
Sent: Wednesday, May 28, 2014 11:52 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: EC NLF

Zdravim, dekuji za odkazy. Ja jsem chtel podotknout svuj nazor.
a/ spousta firem ma oznaceni ISO9., ale stejne ty vyrobky nejsou "kvalitni" a obracene. Spise mam posledni dobou pocit, ze iso9.. si zavede ten, kdo si neporadi s kvalitou sam.
b/ ISO9.. dle meho nazoru vzniklo hlavne proto, ze vyrobek "ABC11" je vzdy ten stejny, to neznamena obecne kvalitni. Dnes se k tomu pridava kde co, ale cil by takovyto. Vlastne delat stejne jako nemci.
Jirka