Zahradnik se bavi

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 27 12:39:42 CEST 2014

>To je divné, je to normálnì embedded video, není u mì na webu (by» web
>je v cloudu), ale je tam vlo¾ené klasicky z youtube.

Ja viem, nerozumiem dovodu, ale ani to nebudem skumat. Este raz som to
vyskusal a je to tak.

>Co? Nìjaký problém? Komentáøe jsou povolené. Nefungují? Dal jsi ten
>souèet, co je nìkde vlevo dole pod tlaèítkem? Teï jsem zkusil napsat
>komentáø (nepøihlá¹ený) a frèí to.

Uz som pochopil, na
http://www.zahradniksebavi.cz/post/3d-tiskarna-velleman-k8200-unboxing tie
komentare vidim, na http://www.zahradniksebavi.cz/ nie. Je to tak dobre,
len ma to zmiatlo, kedze tam je zatial len jeden prispevok, pardon za ten
chaos. :-)

Inak ten e-mail je naozaj povinny? Lebo to asi cast ludi odradi (aj ked sa
tam da zadat aj blbost).

Ten sucet je skutocne dost nenapadny, da sa to nejako zvyraznit prip.
presunut niekde hore nad to okienko komentara?

wek