Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Květen 27 12:03:08 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 27.5.2014 od Jan Waclawek:

> ... ale inak to video je asi presne take ako ma byt, paci sa mi ta
> kamera zvrchu aj to zrychlenie.

Tak to jsem rád, děkuji.

> Akurat, ked som ho prehraval z Tvojej stranky, tak sa sekalo
> (presnejsie, zvuk isiel a miesto videa som mal jeden obrazok asi
> kazde 2-3 sekundy); prehravanie toho isteho priamo z youtube islo
> bez problemov.

To je divné, je to normálně embedded video, není u mě na webu (byť web
je v cloudu), ale je tam vložené klasicky z youtube.

> Komentare v tom blogu si vedome nechcel, predpokladam.

Co? Nějaký problém? Komentáře jsou povolené. Nefungují? Dal jsi ten
součet, co je někde vlevo dole pod tlačítkem? Teď jsem zkusil napsat
komentář (nepřihlášený) a frčí to.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem