OT - Proc se neozyvam

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Květen 25 15:55:26 CEST 2014

> Ja teda tisknu PLA i ABS na 235 stupnu, uz jsem dlouho teplotu neoveroval
> ale kdysi to sedelo.

Na PLA mate tu istu teplotu ako na ABS?

> Asi zalezi taky na dodavateli, kupuju ABS i PLA v Alze, jine jsem nezkousel.

Najprv som si myslel ze ta Alza je nejaky omyl, ale pozrel som sa na
ich stranku a fakt - oni tam maju 3D tlaciarne aj tlacovy material!
Ozaj som nevedel ze je to taka bezna vec ze sa to predava v beznej
drogerii.
Ten tlacovy material je dokonca o par centov lacnejsi nez ho kupujem z ciny.