OT - Proc se neozyvam

Neděle Květen 25 15:47:18 CEST 2014

Ja teda tisknu PLA i ABS na 235 stupnu, uz jsem dlouho teplotu
neoveroval ale kdysi to sedelo. Podlozka 60 stupnu a pro PLA napatlam
lihem se stopou kalafuny (na sklo), to se mi osvedcilo nejvic. ABS chce
110 stupnu, natiram to rozpustenym ABS stejne barvy v acetonu, takze to
smrdi a jeste to permanentne zere 130W, neslepi se to tak dobre jako PLA
ale vysledky jsou podobne. Problem je u vetsich vytisku typu vyssi
krabicka, kdy se to proste z ABS neda vytisknout bez deformace
prohnutim, jak vrstvy postupne chladnou, PLA je na tohle z principu v
pohode.
Zajimave je, ze PLA musim tisknout asi o 20% pomaleji, nestiha se tavit,
ofukuje se lehce jenom trubicka pred ohrevem, jinak se to v tom
roztemuje. Asi neni uplne idealni extruder.
Ted jsem si udelal dost povedenou krabicku, trysku mam 0,3 a vrstvy 0,2
takze tisk 3-5h normalni cas.
Asi zalezi taky na dodavateli, kupuju ABS i PLA v Alze, jine jsem nezkousel.