STM32F030

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Květen 21 11:19:19 CEST 2014

Tohle bude popsano u NVIC radice rekl bych na arm.com .
NVIC controller se vetsinou o vse postara. U M3 je zde i seskupeni preruseni a rychle prepinani preruseni, takze je to na nem. U M0 nevim.
S Pending bit bych manipuloval maximalne
- po prubuzeni ze spanku, kde umyslne vypnu a znovu bych chtel zapnout IRQ, tak bych vymazal i ten bit... ,
- pri umelem vyvolani preruseni,
- pokud bych delal nejaky switch mezi procesy.
V normalnim behu bych nechal NVIC at se o to postara, abych mu nezrusil frontu IRQ. Nebo bych naopak vycistil flag, kdyz by se mel znovu zanorit.... .

Jirka

>>> HUDA