Úroveň maturantů

Jan Matuška hw na starhill.org
Úterý Květen 20 21:14:51 CEST 2014

S tímto musím nyní maximálně souhlasit, byť jsem měl v 15-18-ti letech
názor zcela opačný a značně radikální. Napamatuji si fakta, ale naučili
mě, že kromě techniky a jedniček či nul existuje i jiný svět a že je
taky hodně zajímavý - prostě dalo mě to přehled. Nyní mám historii jako
druhého oddechového koníčka a bez SŠ bych se k tomu asi nikdy nedostal.

K té úrovni: Na SPŠE nás bylo okolo 30-ti, ale těch, kteří dokázali něco
bastlit, resp. měli elektroniku jako koníčka, těch bych spočítal na
prstech jedné ruky. Ostatní se to naučili, bez zájmu, bez nadšení. To
samé pak na FEKTu, nadrtit, nepřemýšet, udělat zkoušky a hotovo -
inženýr elektro a schpnosti nula. Ti co v tom všem chtěli najít něco
víc, věci pochopit jinak než ukázkový příklad, tak ti měli problémy -
včetně mě. Už bych tam znovu nešel.

J.Matuška