Úroveň maturantů

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 20 00:33:34 CEST 2014

Ano, dejme tomu, ale to nijak nevylučuje závislost ceny  toho zdroje (
PHM)  na kapacitě ( době provozu).
A já psal o ceně za provoz - cenu za zařízení - agregát neuvažuji, je
fixní (nebo alespoň v krátkodobém horizontu)  a "odepsanou investicí"
  - a v případě velké "kapacity" nebo možnosti zapůjčení lze v celkových
nákladech dokonce zanedbat :-)
Představte si, že ale naopak doba zálohování ( kapacita) bude velmi malá
(  1 hod? ) pak cena agregátu ( i zapůjčení hraje ) velmi významnou roli.
Jak jsem psal  človek, který o tom má páru pracuje s několika
proměnnými, přičemž vždy jde především o peníze.
Neboli peníze jsou až na prvním místě :-)
V praxi se "dieselování" najímá u externích firem, když to vychází
špatně ( mám na mysli tu nejdůležitější část - peníze) , tak svépomocně,
případně kombinací obojeho, pokud
do toho vstoupí další "veličina" - čas! Lépe řečeno jeho nedostatek, se
někam  dostat. ("SLA")
Také o tom něco vím, je to občas moje pracovní náplň :-)