Úroveň maturantů

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Květen 20 00:06:25 CEST 2014

No, to většinou nebývá pravda. Cena za provoz toho zdroje jde z "jiných
peněz" než investice do toho zařízení. Běžné CAPEX x OPEX manažerské
uvažování (často definované jako "problém někoho jiného"), alespoň ve
většině společností se kterými jsem měl tu čest.