Úroveň maturantů

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Pondělí Květen 19 22:36:36 CEST 2014

Zdravím
mě zase vyprávěli nyní již kolegové co jim chodilo za absolventy a
hlasilo se na pozici vývoj hardware

první otázka zněla: ohmův zákon.
50% odpovědí prý bylo ve stylu: "no to jsme kdysi ve škole probírali,
ale to se kdyžtak doučím" :-D

Ale když vydím jak bojuje syn bratrance jen se serioparalelním zapojením
rezistorů, a po týdnu když přijde znovu jestli bych ho nedoučil to samé
akorát s kondenzátory a na radu spočítej si reaktance a pak je to to
samé, sice spočítal reaktance ale dále s tím stejně nehnul a koukal na
to jako tele na vrata a nedokázal s tím absolutně pohnout :-( Ale mám
pocit že ani po studentech nechce aby to chápali, nechtěli to ani po nás
před 15ti lety, sice část měla jedničky za to že to spočítala dobře ale
90% z toho stejně něvědělo co vlastně počítá ale mělo jedničky a nikdo
to nerešil, že vlastně nic neumí ikdyž má za jedna.

Libor