OT Skola (bylo Re: OT: Úroveň maturantů )

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 19 17:13:06 CEST 2014

Hm... trochu vam zavidim, u nas je to presne opacne. Do 5 tridy dcera
OK, od 2 stupne - 6 tridy nastaly "galeje".  Mam s cim srovavat, v
rodine  ( sestra) mame podobne zactvo na jinych ZS.
Uz jenom to, ze nekde maji druhy jayk az o 7 tridy, dcera vedle
anglictiny jede i nemcinu uz od 6. tridy.  Ani na mistnim "gymplu"
nemaji ti co presli od 5 tridy dalsi jazyk.
Obcas jsem u vyuky doma pritomen, z matematiky mam nekdy docela honicku
pochopit o co jde :-( V zemepisu na zacatku 6 tr. meli polarni
souradnicovy system, na jinych skolach se to uci az v 7 tride, kdyz uz
maji v matice probrane uhly a vi o co jde.

Mimochodem obcas "lustruju" skolní aktovku, krom jiných zajímavych vecí
jsem  nasel i zajimave priklady z fyziky. Nepochazi ale  pry ze skoly,
nybrz od kamaradu. No, zabavil jsem to, ale  povinne jsme si to
vypocitali :-)
Docasne k nakouknuti zde : http://jaku.ic.cz/Hustota/fy.jpg