RE: OT: Úroveň maturantů

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Květen 19 16:12:48 CEST 2014

Bohuzel, musim doporucit to resit samoobsluzne. Ac ucitel se znalosti, jak to ve skole chodi, jsem to jednou u svych deti nevydrzel, a uroven vyuky jsem se snazil resit po diskusi s ostatnimi rodici na tridnich schuzkach, ktera mi k tomu dala plny mandat, s reditelem one skoly. Vysledek naprosto nulovy, sepsal se nejaky papir, co se udela pro zlepseni, a tim to zcela bez efektu umrelo.

Doporucuji deti zamestnat v nejakych krouzcich vedenych schopnymi lidmi, aby stihly alespon trochu dohonit to, co jim skola neda, a hlavne nasly zajem a motivaci se vubec necim zabyvat.

Jakub Serych