par dotazu na ATTINY 25

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pondělí Květen 19 00:35:30 CEST 2014

ATTINY 25 se mi nezda pro vas ucel (dekodovani DCF77) vhodna, neb nema
hardwarove nasobeni - coz treba ATMEGA 8 - za temer stejne prachy ma.

Jinak k ADC zkousel jsem ADC na maximalni rychlosti ktera je mozna pri 16
MHz krystalu tj. 615 ksps a pri 8 bitovem rozliseni nebyl nejmensi problem.
Vy budete potrebovat 4x77.5  = 310 ksps - mam obavu ze o mnoho vice
(smysluplnych) nez  hornich 8-9 bitu neziskate.

80 ksps by melo byt zcela bez problemu i na 10 bitech

Zdravi Petr Kubac