par dotazu na ATTINY 25

Neděle Květen 18 22:14:42 CEST 2014

Tak tohle nevím, to se muselo objevit až v poslední době. Se silabsama
děláme už hodně let a vím že tenkrát byla jediná možnost koupit Keil. To
první programovadlo bylo ještě na RS232 a když jsme pak asi za 2 roky
řešili jak posílat zákazníkovi nové verze programu po internetu, pro
sebe jsme si koupili už nové na USB a k tomu původnímu jsme dostali
nějaký prográmek s tím, že to funguje jen pro tu RS232 a to že se už
přestává vyrábět. Od té doby vím že silabs pro mě není ... budu se muset
zase zajímat, díky za informaci.
Anděl