Re: Re[2]: Elektrocentrála

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Květen 16 08:27:34 CEST 2014

No to mne privadi ke dvema napadum (teda oba mne napadly uz driv, ale tady
to do koncepce zapada "jeste lip").

1) Co takhle pouzit obyc autobaterku a napajet primo z ni? Menic pro notas
z baterky je trivialni (pripadne levne koupitelny), zarizeni na holuby je
predpokladam dle popisu "domaci vyroba" a predpokladam, ze by nemel byt
problem volitelne napajet ze site (pres trafo) nebo z aku...

2) Sam pisete, ze "fungujici" UPS stejne mate, tak co k ni pridat
"libovolnou" centralu a prohanet to UPS. Takze nebo by jela centrala na
vyzsi nez ten minimalni vykon (mnozi tu psali, ze to je problem) a u toho
dobijela UPS, nebo by se jelo pouze z UPS. UPS by samo musela byt typ,
ktery vstupni napeti "przvykava" vzdy (nikdy nevim jak se to presne
jmenuje) a musela by mit dostatecnou kapacitu na nejakou rozumnou dobu
provozu..

Marek