Re[2]: Elektrocentrála

hw na starhill.org hw na starhill.org
Pátek Květen 16 08:09:14 CEST 2014

Funguje to asi tak, ze máte 6 desek, na každém jsou 4 cívky připojené
do čtečky RFID. Desky jsou od sebe 3-4m a jsou propojeny RS422.
Řídící jednotka má v sobě AVR, nějaké EEPROM apod. Napájení je
řešeno klasickým trafem a stabilizací na 12, 5 a 3.3V.
Požadavek na sinus vzešel z předloňské situace, kdy jsem k tomu
připojil obyčejnou levnou UPS a při přepnutí na baterie to přestalo
snímat. Z UPS lezly dle osciloskopu "Trosky. Pak jsem koupil lepší
kousek, který už dával na pohled pěknou sinusovku a s ní už vše jelo
správně. U obou UPS jsem si ten signál nahrál a v matlabu mi první UPS
udělala spektrální mlhu, druhá pak velmi strmě padající násobky
50Hz, od čtvrté harmonické neznatelné.
JM.
---- Original Message ----
From: Balu
To: "HW-news"
Sent: Čt, Kvě 15, 2014, 11:58 PM
Subject: Re: Elektrocentrála
Ako funguje snimac na holuby? A preco potrebuje sinus? Cisto zo zvedavosti
:-)
On 15.5.2014, at 20:13, Jan Matuška  wrote:
 Notebooku to je možná jedno, ale ten "snímač" pro holuby je poměrně
citlivý na takový průběh. Pokud by šlo jen o notebook, tak by stačila
jakákoliv centrála, ale zde potřebuju stabilních 230V a pokud možno co
nejpodobnější sinus.
 V ruce jsem měl centrálu, kde napětí lítalo od 190 do 270 a průběh
byl chaos. Co se týše výkonu, tak je mi celkem jedno, jestli k tomu
připojím navíc nějaký 500W halogen tak, aby centrála uklidnila.
 JM.