Re: OT: Termotiskárna Zebra se zasekává

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Květen 13 11:31:34 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 13.5.2014 od Jiří Majzlík Němeček:

> 1) Je u podobných tiskáren běžné, že nedoberou pásku až do konce -
> tedy abych zbylou polovinu pásky musel ručně odmotat (abych dostal
> prázdnou ruličku, na kterou se bude navíjet páska nová)?

Mám GK420t, jedu na ní hlavně etikety na balíky a bez nejmenších
problémů celé kotouče až do konce. Nikdy se mi nic nezaseklo.

> 2) Je nějaký standardní postup, jak napnutí pásky poladit / zmenšit,
> aby to fungovalo? Nějaké normální nastavovátko, třeba páčku, jsem v
> tiskárně ani v návodu nenašel.

To musí fungovat bez problémů, nevidím důvod, proč by tiskárna neměla
vytisknout celý kotouč.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem