OT: Termotiskárna Zebra se zasekává

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Květen 13 11:26:12 CEST 2014

Dobré dopoledne,

dovolím si zaktualizovat toto starší téma.

Dalším testováním jsem dospěl k závěru, že problém je na 100 % v
termotransferové pásce. Když je páska nová, tiskne se naprosto bez
problému, ale jakmile je na "zdrojovém" kotoučku zhruba polovina a méně,
začne se sekat. Dělá nám to na všech tiskárnách. Pásky jsou originál
Zebra, kat. č. 03200GS11007, a s tiskárnami GX430t by měly být kompatibilní.

Z firmy, která nám pásky dodala, mi potvrdili, že může být problém s
napnutím pásky - se snižujícím se průměrem návinu se zvětšuje tah. Což
je logické, nicméně - co s tím?

Mám proto nové otázky:

1) Je u podobných tiskáren běžné, že nedoberou pásku až do konce - tedy
abych zbylou polovinu pásky musel ručně odmotat (abych dostal prázdnou
ruličku, na kterou se bude navíjet páska nová)?
2) Je nějaký standardní postup, jak napnutí pásky poladit / zmenšit, aby
to fungovalo? Nějaké normální nastavovátko, třeba páčku, jsem v tiskárně
ani v návodu nenašel.

Jednu z tiskáren jsem měl na reklamaci, nicméně jim se žádná závada
neprojevila (zřejmě použili novou pásku, tak to jelo).

Děkuji za podněty, JMN