OT: Vikendovka

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 12 00:22:21 CEST 2014

Ono to asi ani není potřeba stejnej úspěch by měl i nějakej univerzální
název, jako img001.jpg:-)

Osobně jsem obrázek stáhnul a dal najít přes images.google.com

Našlo to tedy jen asi 2 německy psané stránky, ze kterých jsem moc moudrej
nebyl.

První jsem nechal přeložit přes translate.google.cz a výsledek mě taky moc
nenadchl:-)

Pak jsem zkusil tu druhou a dozvěděl se řešení. Přeložilo to samozřejmě i
různé související a nesouvisející nadpisy, z nichž nejlepší byl: "Národní
radní volání: Ženy mají právo na rovné ňadry" :-DDD

PH

Od: Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>

"Bestie !!! ;-)))

Behalf Of Šerých Jakub
Však jsem se taky snažil ho vygenerovat co nejnáhodnější :-)

Behalf Of Kručinský Ladislav
Asi jsem trochu zaspal dobu - jak se "googlí" obrázky ?
Na název souboru to nic nenajde..."