Cidla snimajici denni svetlo

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Květen 10 21:34:34 CEST 2014

> nicmene se to bude muset nejak doladit...ja jsem v nouzi ten komparator
> napajel jen 5V a doma v beznem osvetleni to chodilo. Bohuzel na plnem
> Slunci to nechodilo - vystup komparatoru byl v podstate stale na plnem
> napeti.

Toto zapojeni jsem puvodně pouzival ne na slunce ale na sluncem ozarenou
zem - takze to je o 2 rady (???) mensi svetelny tok + pouziti v mistnosti na
svetlo jakekoliv intenzity - takže bud to zastinte sklem do svarecky - nebo
se na to vykaslete

Jinak jsem kdysi pouzival i "slunecni kompas" to jest 8 hran s 8 BPW34 ve
fotovoltaickem rezimu kolem dokola - ale to uz by byl kanon na vrabce.

Zdravi Petr Kubac